× بستن تبلیغات
اکتبر
20
2018

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری

مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 24
فرمت فایل docx
حجم فایل 320 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 60

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

کاربر

مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری


توضیحات کوتاه از متن:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پژوهش
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)


فصل دوم
بخش اول
1-2-مقدمه
2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی
2-2-1- رویکرد معامله ای (سنتی)
2-2-2- رویکرد بازاریابی رابطه مند
2-2-2-1-استراتژی های بازاریابی رابطه مند
2-2-3- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری
2-3-ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان
2-3-1-وفاداری
2-3-2-اهمیت وفاداری
2-3-4-توسعه وفاداری مشتریان
2-3-5-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان
2-4-رضایت مشتری
2-5-تعاریف اعتماد
2-5-1-دیدگاه های مختلف به اعتماد
2-5-2-اعتماد در بخش خدمات
2-6-ارزش مشتری
2-7-ریسک ادراک شده
2-7-1-ابعاد مختلف ریسک
2-8-دانش مشتری
2-9-هزینه های تعویض
2-9-1-انواع هزینه های تعویض
2-10-روابط مستمر
2-11-سهولت در خرید
2-12-تکرار مصرف
2-13-قطعیت
2-14-ادارک مشتری از کیفیت خدمات

2-14-1خدمت
2-14-2-کیفیت خدمات
2-14-2-1-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات
2-14-2-2-اندازه گیری کیفیت خدمات
بخش دوم:پیشینه تحقیق

2-1-مقدمه
از آغاز دهۀ 1990 بحث بر این بود که سازمانهای مشتری گرا و بازار گرا در بازارهای رقابتی موفق ترند می توان گفت بهترین استراتژی برای سازمانها مشتری مداری است به عبارت دیگر اساس سازمانها مشتری است. امروزه در بازارهای رقابتی سازمانها موظفند خواسته ها، تمایلات مشتریان خود را درک کنند و رضایت خاطر مشتریانشان را فراهم کنند. امروزه بازاریابی در سیر تکاملی خود در مرحله ای قرار دارد که بازار پایان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید نیستند امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رشد دادن و سوق دادن مشتریان تا حد بلوغ در نردبان وفاداری و میل به خرید مجدد سازمانهاست امروزه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و شرکتها نباید به رضایتمندی مشتریانشان دلخوش کنند آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان مایل به خرید مجدد نیز هستند دراین پارادایم هدف برقراری روابط بلند مدت و متقابل با گروههای ذینفع و مهمتر از همه هدف این است که با حفظ مشتریان و از دست دادن کمتر مشتریان در بلند مدت منافعی حاصل شود که در نتیجه سهم بازار و سودآوری شرکتها افزایش یابد.

2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی:
نظریات مختلف بازاریابی را می توان در قالب سه رویکرد مطرح کرد:
2-2- 1- رویکرد معامله ای (سنتی) :
این رویکرد آغاز مباحث بازاریابی است و در این رویکرد هدف، تلاش درجهت افزایش فروش و یافتن مشتریان جدید است در این رویکرد سازمان فرض می کند که مشتریان موجود را حفظ کرده و بیشترین تلاش را صرف جذب مشتریان می کند در این رویکرد اگر یک مزیت جدید بوجود آید شرکت آماده است تا از یک تأمین کننده به سمت تأمین کننده دیگر حرکت کند و شرکتها در این رویکرد ذینفعانی که سهم مهمی در موفقیت شرکت دارند را نادیده میگرد
( philipson,zineldin,2007 ) .
2-2-2-رویکرد بازاریابی رابطه مند:
پایه و اساس این رویکرد ایجاد و حفظ یک رابطۀ خوب در زمان معامله با مشتریان است یک تغییر عمده ای در بازاریابی ایجاد کرده است به سمت وابستگی و همکاری متقابل حرکت کرده است و برخلاف رویکرد بازاریابی معامله ای اهمیت همکاری طرفهای مختلف مانند تأمین کنندگان، واسطه هاف خرده فروشان برای عرضه بهترین ارزش به مشتریان را مورد هدف قرار داده است تعاریف متعددی از این بازاریابی مطرح شده است که عبارتند از:
بنت (1996) : بازاریابی رابطه مند منجر به ایجاد مزایایی دوطرفه، تعهد طولانی به مشتری، اجرای تعهدات، مبادله و یکدلی بامشتری می شود (ظهوری، 1388) .
از نظر پالمر (2000) : بازاریابی رابطه مند به جای نگرش خصمانه به چانه زنی در معامله می پردازد و فروشنده برای رسیدن به اهداف خود با یکدیگر به توافق می رسند و نسبت به هر تعهداتی پیدا کرده که روابط خود را شکل می دهند .
از نظر کوئیست و همکارانش بازاریابی رابطه مند کارآگاهانه برای برقراری، توسعه، روان سازی رابطه با مشتری به طریقی که ارزش و رقابت پذیری دو طرفه ایجاد نماید (سالاری، 1383).

پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین این فایل در صورت وجود مشکل در روند خرید و دانلود فایل شماره تماس و پیامک 09214087336 یا آی دی تلگرام @wwwlonoir
ادبیات نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری …

10 سپتامبر 2018 … مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری. توضیحات کوتاه از متن: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد …
نمونه مبانی نظری و وپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند و وفاداری …

17 سپتامبر 2018 … مبانی نظری و وپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری (فصل … دریافت فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی …
نمونه مبانی نظری و وپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند و وفاداری …

21 سپتامبر 2018 … مبانی نظری و وپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری … فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با …
خرید مبانی نظری و وپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند و وفاداری …

26 آگوست 2018 … درس پژوه محترم جهت دانلود محصول با عنوان مبانی نظری و وپیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری (فصل دوم) بر روی دکمه دریافت فایل …
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری مشتری …

19 آگوست 2018 … مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری مشتری. دسته بندی : مدیریت. فرمت فایل : doc. حجم فایل : 152 کیلو بایت.
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با …

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری …. عنوان این تحقیق تاثیر تاکتیکهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در رابطه …
بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری – بازار خراسان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری. توسط alisalmanian1395@gmail.com · شهریور ۷, ۱۳۹۷ …
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند …

29 آگوست 2018 … مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری. مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به …
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند – فروشگاه فایل 2018

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند بصورت جامع و کامل … عمل ایجاد پیوند و وفاداری محکم با مشتریان، بازاریابی رابطه مند نامیده شده است.
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط …

26 جولای 2018 … دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با … تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند) بر روی … توضیح داده می شود و در پایان ادبیات مربوط به وفاداری گفته خواهد شد…

درباره نویسنده:

فرستادن دیدگاه

× بستن تبلیغات